خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/06/07/primera/1370616382_387292_1370616888_noticia_normal.jpgآنخل دي ماريا در مصاحبه با اوله در مورد مربي سابق رئال گفت :" خيلي ناراحت شدم كه رفت . وقتي مربي مثل او تيم را ترك مي كند ، براي همه خوشايند نيست . اما برايش آرزوي موفقيت مي كنم . از مورينيو ممنونم و فكر مي كنم كه او هم خاطره خوشي از من دارد . " 
وي در مورد احتمال ملحق شدنش به چلسي به همراه مربي پرتغالي گفت :" در مادريد خيلي راحت هستم . در اين شهر با همسر و فرزند يك و نيم ماهه ام راحت هستم . البته طبيعتا مدير و مربي تصميم مي گيرند كه روي من حساب كنند يا نه . شيفته ماندن هستم . از هم تيمي هايم خرسند هستم . همين طور از برخورد افراد . "
وي در مورد مسي در تيم ملي آرژانتين گفت :" هر كسي دوست دارد لئو را داشته باشد و مي دانيم كه در هر لحظه مي تواند تفاوت ايجاد كند . البته ژرمن ها ، اسپانيايي ها و برزيلي ها هم خيلي خوب هستند . ما سخت تلاش مي كنيم كه ارژانتيني ها را به اميدشان براي قهرماني در جام جهاني برسانيم . "


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, :: 21:0 :: توسط : مهدی

بیانیه خداحافظی مورینیو؛ از ته قلبم ، زنده باد رئال مادرید !
  ژوزه مورینیو پیش از آخرین دیدارش با رئال مادرید ، در بیانیه ای کوتاه از هواداران رئال مادرید تشکر و وداع کرد . او که در کنفرانس خبری شرکت نخواهد کرد ، مقابل اوساسونا برای آخرین بار روی نیمکت رئال مادرید خواهد نشست . مورینیو در سه سال حضورش در مادرید به یک لالیگا ، یک کوپا دل ری و یک سوپرکاپ رسید و سه بار با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت .

متن بیانیه مورینیو:

“برای همه کسانی که با رئال مادرید در ارتباط هستند آرزوی خوشحالی بیشتر در آینده دارم . از حمایت تعداد زیادی از هواداران قدردانی میکنم و به انتقاد های بقیه احترام میگذارم و برای همه هواداران آرزوی سلامتی دارم . زنده باد مادرید !”


ارسال شده در تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 9:20 :: توسط : مهدی

جدید ترین اخبار ورزشی در این وبلاگ

وبلاگ خودمه

http://skysports.rozblog.com

شما میتونین با لو گوی کنار به این وبلاگ برین


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, :: 13:13 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1